c Ann anak Banjar

Sunday, January 20, 2013

Listen..Listen..Listen..

Hai Semua..
Well, untuk yang pertama sekali, terima kasih kepada admin2 blogger lain yang datang tengok dinding blog ini walaupun,maklumat tu tiadalah banyak mana,yang banyak pun, cerita sahaja. But, apapun...terima kasih la sebab ada yang sudi tinggalkan komen dan arah mana datangnya pelawat,akan tercatit di dinding blog ini. Darimana pun anda, apa yang anda cari, silalah berkongsinya dengan saya jikalau ianya membawa kebaikan.
    
     Berbalik kepada isu saya, ataupun "Macam-macam kisah saya" ini, terima kasih kepada pelawat yang ter"CLICK" halaman blog ini walaupun tajuk berkaitan, akan tetapi bukan itu yang anda inginkan. Anda mungkin dapat mengetahui cerita di dalam blog ini walaupun anda tidak mengenali saya sebagai sahabat karib, kawan satu sekolah, kawan sekampung...dan anda sudah berjaya membuatkan diri anda menilai saya sebagai orang yang anda tidak kenali tetapi mungkin anda bersetuju dan akan membayangkan apa yang telah saya katakan sedikit-sebanyak di dalam halaman blog ini.

     Ok! Mula berkongsi....
Saya agak tertarik dengan isu Listen!Listen!Listen sejak kebelakangan ini yang agak "Hot Topic" di facebook ataupun di Youtube dan mana-mana laman sosial lain. Mengaku, pada mulanya saya agak hairan, kenalan di facebook saya asyik update status dorang dengan Listen!Listen!Listen!...So, saya pun try click link yang dikongsikan di laman sosial itu..Oh, baru saya faham...itupun selepas melihatnya sehingga habis. Mungkin kaitan yang lebih besar adalah soal politik! Pasal politik, saya angkat tangan. Saya masih tidak berminat dan ingin menjalani kehidupan yang normal di sini. Tanpa ada pergaduhan, cacian, hinaan, makian, dan caci-cerca segala.Uhhhhh, bukan tidak ambil berat, tetapi masih tidak berminat..Tidak Tegar!Hohohooho... Kalau anda sudah membaca laman ini, isu ini, jom lihat sebentar link yang saya bagi di bawwah.....



Terpulang daripada anda untuk berfikir......Cuma, ada baiknya kita hidup, biarlah "JAGA DIRI" dan mengekalkan apa yang patut kita lakukan untuk hidup ini...Ok...Selamat berkongsi...

No comments:

Post a Comment