c Ann anak Banjar

Monday, September 2, 2013

Happy Birthday to My Blog

Assalamualaikum saudara saya semua..

Hahahaha...

Hari ni genaplah usia blog "Macam-macam kisah saya" 3 tahun..

"hah?baru 3 tahun?Errrrkkkkk"

Alhamdulillah, walaupun blog ini agak kurang menarik dan saya pula sebagai "owner" nya, yang jarang-jarang dapat "touch-up" ni blog, saya masih bersyukur kerana adakalanya, saya masih dapat menulis sedikit-demi sedikit di blog ini..

Walaupun blog ini tidak se "GAH" blog lain yang saya lihat dan kunjungi, blog ini tetap memberikan saya satu ruang yang saya perlukan dan ianya adalah daripada saya sendiri.."Skemanya diri ku ini" bisik ku di dalam hati...

Aku ingat lagi, mula-mula aku mau "create" ni blog, aku langsung ndak tahu macamna mau buat..hahahaha
Kasihannya.

Masa tu aku jadik pelajar UMS baru setahun dan sebulan lebih dan..... baru memiliki sebuah "Lappy". Perasaan teruja sangat sehinggalah aku berjaya memiliki satu blog juga. Sekurang-kurangnya ada yang aku ingat.hahaha

Walaupun senarai member tersangatlah sikit, aku ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada senarai rakan yang tertera di dalam blog ini.Penambahan rakan sangat diharapkan dan sebarang peninggalan komen sangat dialu-alukan..

Akhir sekali, kepada pengunjung-pengunjung yang tersangatlah baik hati kerana mempunyai masa untuk membacar setiap butir dan isi perut blog ini. Kepada sesiapa yang memegang status ingin mengintai atau saja ingin tahu perkembangan, saya tidak kisah.asalkan JANGAN MELAKUKAN SEBARANG BENTUK PENCABULAN!









No comments:

Post a Comment